پمپ گریز از مرکز حلزونی

  1. خانه
  2. پمپ گریز از مرکز حلزونی

جهت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب پمپ مناسب و دریافت لیست قیمت پمپ حلزونی یا خرید پمپ های گریز از مرکز حلزونی فقط کافیست با شماره تماس 09122414803 یا 09121416821 تماس بگیرید.

eta2 - پمپ گریز از مرکز حلزونی

پمپ گریز از مرکز

پمپ حلزونی یا پمپ گریز از مرکز یکی از پرفروش ترین پمپ ها در بازار ایران به دلیل سهولت استفاده، کاربردی بودن در هر شرایط و همین طور حجم آب و قیمت عالی هستند و کاربرد آن ها را زمانی متوجه می شویم که می خواهیم حجم زیادی از آب را در عرض چند ثانیه وارد یک محیط کنید.

پمپ های حلزونی جز گزینه های اولیه ای هستند که در اختیار شما قرار خواهند گرفت، البته برند های زیادی هستند که این مدل ها را در بازار ایران عرضه می کنند اما تنها چند مورد هستند که توانایی لازم برای کارکرد های مداوم را خواهند داشت.

پمپ های حلزونی درون خود چندین چرخ دارند که هر کدام از آن ها متصل به پره هستند، این پره ها در یک محیط و شعاع دایره ای حرکت می کنند و در واقع موجب تولید نیروی گریز از مرکز می شوند و به این طریق امکان انتقال آب از چاه، لوله های آب و… وجود دارد.

اگر قصد تهیه پمپ برای مصارف طولانی مدت با واحد و حجم زیادی از آب را دارید قطعا می توانیم این گزینه را در صدر لیست قرار دهیم، البته که باید در خرید پمپ دقت بالایی داشته باشید.

برای خرید پمپ حلزونی ابتدا باید اطلاعات کاملی از پمپ های حلزونی داشته باشید که بتوانید با توجه به نوع نیازتان بهترین پمپ را انتخاب کرده و سپس خریداری نمایید و در همین راستا ما با تجربه 40 ساله در خدمت شما هستیم و می توانید با شماره 09122414803 یا 09121416821 با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما با مشاوره رایگان شما را در جهت خرید پمپ مناسب راهنمایی کنند.

 

خرید انواع پمپ حلزونی در بازار ایران

این پمپ ها جریان و میزان پمپاژ آب یکنواختی دارند و پس از مدتی مشکلی برای آن ها به وجود نمی آید، علاوه بر این باید توجه داشته باشیم که این پمپ ها را در بازار ایران حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنیم و باید به این نکته توجه کنیم که بسیاری از مدل ها اصطلاحا های کپی و یا تقلبی هستند و در مواردی هم  از لیبل ها و نام های کپی نیز استفاده می شود و برای تضمین خرید هم که شده بهتر است پمپ های اورجینال و اصل را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

جنس مواد و بدنه پمپ آب نیز قطعا مهم است، احتمالا شما هم در منطقه ای از این پمپ ها استفاده می کنید که امکان نظارت همیشگی وجود ندارد، پس باید مقاومت بدنه در برابر ضربه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد و همین طور نرخ تولید آب در هر دقیقه نیز ساختار یکنواختی داشته باشد , در غیر این صورت پس از مدتی اتفاقی که رخ می دهد این است که ممکن است باعث از کار افتادن و یا مشکل در سیم پیچی این نوع از پمپ ها ایجاد شود و در صورتی که از پمپ به خوبی نگه داری نکنید باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی خواهد شد پس بهتر است با احتیاط از این نوع پمپ ها نگه داری شود.

eta1 - پمپ گریز از مرکز حلزونی

آشنایی با کارکرد پمپ حلزونی

حلزونی در واقع کالتکور یا محاسبه گری است که پشت دیفیوژ قرار می گیرد و می تواند پمپاژ را در اندک زمانی به بالاترین حجمی که فکرش را می کنید درست مانند ساختار یک حلزون برساند.

این پمپاژ مداوم بوده و پس از مدتی مانند پمپ های قدیمی از کار نمی افتد، هزینه تعمیر در این مدل ها عموما بیشتر مربوط به نوسانات برق و یا دسترسی نداشتن سر پمپ به آب برای خارج کردن آن است، پمپ ها در صورت فعالیت مداوم بدون کنترل می توانند دچار مشکلات و خرابی های زیادی شوند.

البته برخی از مدل های پمپ حلزونی دارای چند ورودی هستند که به طور طبیعی قیمت آن ها نیز بالاتر از چیزی است که فکرش را می کنید، در نتیجه اگر ترجیح می دهید پمپی را خریداری کنید که در طول مدت زمانی که مد نظر دارید میزان آب بیشتری را خارج کند، باید به سراغ مدل های حلزونی بروید.

ویژگی پمپ های گریز از مرکز حلزونی

قطر خروجی، ظرفیت آبدهی در هر متر مکعب در ساعت و …

شما می توانید حتی از این پمپ ها به غیر از مصارف متداول در کشاورزی، باغداری، صنعت در ساختمان ها و واحد های آپارتمانی نیز استفاده کنید.

اگر قصد دارید کنترل و همین طور شدت و فشار آب در ساعت های اوج مصرف را بیشتر کنید می توانید یکی از پمپ های حلزونی را برای واحد مورد نظر تهیه کرده و عموما نیاز به قدرت بالایی نیز ندارید.

مصرف برق این مدل ها در کم ترین سطح ممکن است و در نهایت فشار تست پمپ نیز می تواند برای شما یک روش سنجش دیگر باشد.

و همچنین تعمیر پذیری این پمپ ها به مراتب از دیگر مدل ها آسان تر است.

جهت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب پمپ مناسب و دریافت لیست قیمت پمپ حلزونی یا خرید پمپ های گریز از مرکز حلزونی فقط کافیست با شماره تماس 09122414803 یا 09121416821 تماس بگیرید.

فهرست